Pages

June 9, 2012

CUTI JUNE

Helloo , Fuh lamanya aku tak updates blog.Hahaaa sebok melayan twittor.Tu pon kejap je.Yelah kan sebab nak dekat UPSR.Fulamak cuak seyhhh ! Ahaaa.Haishh lusa dah nak sekolah.Woyy cepatnyaaa.Biar betol ??? Haishh *tampar muka* eh , betol lah.Nasib baik lah cikgu aku baik tak kasi homework.Syg cikgu :* Ahaaaa.Kurang lahh beban aku nie.Ahhhaaaa.Cuti nie aku pergi holiday kat cameron lepas tuh balik kampung.Best doe tapi bila balik rumah je bosannn nak buat apa ? tak kan lah nak online 24 jam kan ? Haaaa aku nie dah malas nak keluar main kat taman.Haisshh segan sebab dah lama tak keluar.Teruk kan ? Ahaaa aku tahulah.Lepas tak tahu buat apa aku pon study lah.*study lah sgt* kene belajar math dengan akak aku.Hmm itulah cuti bulan june.K.malas nak taip bebanyak.Asslammualaikum :)