Pages

August 15, 2012

Yeyeye RAYA !


HellooHollaaa ! Apa khabar ? Sehat ? Alhamdulilah :) Eh cepatnya mase berlalu dah akhir ramadhan maknanya nak apa ? ha ? RAYAAAAAAAAAAA ! yeyeye raya , raya ! saya suka :) macam budak kecik pulak aku.K over doe. Tapi ramadhan nak tinggalkan kita(umat islam).Ya Allah sedihnya hopefully ni bukan ramadhan terakhir buat aku.Eh jap puasa penuh tak ? HAHA ! Harinie paling best bagi aku sebab aku baru habis trial yg kedua.Horayy ! merdeka jap.Tadi sumpah best lepas habis exam.Aku dgn kekawan menggila dalam kelas.Ambik kertas buat bola baling kat org.Mmg happening lah :D then , lepas tuh ada lah majlis bermaafan.Semua pergi mintak maaf kat cikgu and kekawan lepas tuh keluar je pintu pagar sekolah tengok van aku dah pergi.Menggelabah lah aku.Nasib baik ada Neesa (si penyelamat).Kakak dia hantar balik.Alhamdulilah :) eh lupa , SELAMAT HARI RAYA untuk semua kekawan yg kenal aku dan aku nak mintak maaf sgt-sgt kalau aku ada terlepas ckp , terguris hati , buat marah , buat sedih atau apa-apapun kat korang.Mintak maaf sgt-sgt.Okay nak raya nie main mercun tuh elok-elok terutama sekali budak tahun 6.Ingat kita nak UPSR.Tak pasal-pasal tak de jari nak tulis waktu perikse.Okay ingatan untuk aku jugak.Untuk tahun 6 Good Luck okay ! lepas raya kita perikse.Okay*kenyit mata* okay dah penat nak membebel.Assalammualaikum :)