Pages

January 19, 2012

♥ Saranghea Eonni ♥



Gambar 1 : Akk senyum macam kucing kan ?
Photograper : Me 
Editor: Me


Gambar 2 : Aku meroyan dengan akk malam-II bute nie 
Webcam Photo 
Editor : Me :)




Hyee guys ,hmm selalu aku cakap pasal akak aku tapi tak penah aku tunjuk kan sape kakak aku.Untuk pengetahuan nie lah akak aku yang chubby Haha ! Kalau nak tahu profile die jom bace nie !

Nama diberi :Nurul Liyana bt Nazhri
Tarikh di lahirkan : 4 october 1997.
Anak kedua daripada 3 adek beradik.
Bersekolah di :Sekolah Menengah Kebangsaan Bandar Tasik Kesuma (SMKBTK)

Hmm dah bace bagos ! Akak aku nie seorang yang baek , peramah , senyum mcm kucing bak kate kawan-II die Hehee hmm satu lagi suke kacau aku and marah aku Hakhak.Walaupon die garang die tetap akak aku.Die sorang lah kakak aku tak de dah akak laen selain die. SarangheaEonni