Pages

April 7, 2012

One In A Milion


Assalammualaikum and hye.Tengok gmbr atas tuh. Tu bukan aku lah tak kan lah aku. Mne ade aku comel cam nie.Inilah kakak angkat aku.Name die Nur Anis Amalia. Atau lebih senang Kak Leia. 14 y/o. Terima kasih Ya Allah sebab temukan hambamu ini dgn kak Leia. Aku rase untung sgt sebab ada kakak angkat yg baek cam dia. Aku banyak terhutang budi dgn die. Die baek gilee! Die selalu tolong edit blog aku. Ce tengok header aku. Die lah yg buat tuh.Cantek kan ? Hewhew :D Aku tak tahu nak bagi die ape.Insyallah waktu befday tahun depan aku kasi hadiah. Knpa tak kasi tahun nie ? befday die dah lepas lah.

Yeah ! tapi tahun depan die form 3 aku form 1. Pagi and petang ? alahhhh :/ tak pe tak pe. Sedaya upaya aku jumpe die untuk kasi hadiah. Akk leia thanks sebab banyak tolong Lilis. You're the best ! Me Love You <3 Lilis doakan akk berjaya in your life.Amin~ Kbye :*